måndag 29 mars 2010

Början.

Nu var denna vecka påbörjad och jag har jobbat heldag. 11-19.30, segt det! Man ska ju i och för sig inte klaga för det är såå många som inte har jobb. Men, ibland suger det stort! Dagen innefattad skumma kunder som bland annat kom fram till mig och sa "Ich liebe dich!" Eller, hur det stavas. "Jag älskar dig!" på tyska. Måste sovit på den tyska lektionen, var kanske det första man fick lära sig men ändå. Önskar jag hängde med lite mer för man kan inte säga annat att det skulle underlättat i vissa lägen. Imorgon blir det till att stiga upp i ottan, börjar klockan 7.00. Men jobbar bara till klockan ett, såå himla skönt! Hela eftermiddagen ledig.. Undra vad man ska göra då? Brukar alltid städa och så, men brukar få sån ångest på kvällen om man lagt en hel dag på städning. Usch!! Man vill ju träffa folk, kanske åka och shoppa, eller göra något annat mysigt. Men vi får väl se vad dagen har att erbjuda?? Får väl läsa mitt horoskop, brukar göra det och det brukar stämma (konstigt nog) Tror egentligen inte alls på sånt. Konstigt, jag tror inte på sierskor och sånt, men när det kommer till andra/spöken så tror jag till tusen. Man har ju varit med om konstiga grejer som inte en endaste människa kan förklara! Men ibland känns det som om man är den enda i sitt umgänge som tror på sånt...
Gud vad trött jag är, känner jag spårar ur helt.
Nej, nu ska jag glutta på Svenska Hollywood Fruar. Dessa männsikor alltså!

Kram och God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar