lördag 27 mars 2010

Vaken.

Nyduschad och vaken. Lördagsmorgonen har börjat bra. Kaffe och macka till frukost, brukar aldrig äta frukost annars så det var himla gott. Mmmm...
Nu väntar vi på att min Älsklings brorson ska komma till oss, han ska övernatta här. Så mysigt vi ska ha det. Blir nog filmkväll med godis och läsk :-)
Idag är jag ganska så nöjd för övrigt. Vädret hade man ju kunnat önska sig lite mer ytav. Vill ha sol, men det är snarare lite åska i luften. Men man kan ju inte få allt man önska sig. Regnet har börjat komma nu ser jag. Blir nog ingen promenad idag som jag planerat, får väl se hur vädret bli framåt kvällen.
Hade tänkt jag skulle beställa lite kläder idag också. Behöver nya byxor och lite linnen, har bara rumplånga linnen och tröttnat lite på det. Så nu får det bli lite normallånga linnen. Men så fort man fått hem sina kläder så brukar det alltid bli att man ångrar sig med färgen eller är storleken åt helvete. Det är ju liksom aldrig riktigt perfekt. Det är det aldrig när det gäller mig. Sist jag beställde kläder så fick jag erfara att jag har otroligt korta ben. Innan brukade jag säga att jag hade värsta taxbenen, men jag trodde det var inbillning. Men då jag skickat tillbaka byxorna tre gånger och fick gå till den kortarste längden (ändå var de för långa) så insåg jag att mina ben är i kortaste laget.
Jaja, nu ska jag vänta in åskan. Min kära vän Ann skickade ett sms och varnade för åska. Hmm, sommarväder?

Krama

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar