torsdag 25 mars 2010

Välkommen.

Jag får hälsa dig välkommen till min nya blogg och hoppas du kommer finna den något intressant. I min blogg vill jag i största allmänhet ta upp frågan "Varför man alltid önskar sig mer?" och "Varför är man aldrig nöjd?". Egentligen kan man väl säga att de båda frågorna betyder samma sak, men ändå inte. Men men, sak samma. Jag är nog iallafall inte ensam om att alltid känna sig lite ful då man tittar sig i spegeln, jag tycker alltid jag har gått upp i vikt då jag ska shoppa kläder (trotts jag har gått ner i vikt), jag är aldrig nöjd med lönen trotts jag oftast klarar mig gott och väl på den, om jag vinner på en lott tycker man alltid det är tråkigt att det inte var en högre summa (man kan ju vara glad att man vann något alls) Jag hade kunnat mala på hela natten om alla saker man jämt önskar mer av, alla saker man aldrig kommer bli nöjd med. Men jag måste gå och lägga mig, känner mig ganska sliten efter att ha jobbat hela veckan. Men jag tycker det talar för sig själv att man alltid önskar mer, eller har jag fel? Är det jag som är konstig, det må hända, men jag tror inte jag är helt ute och simmar.

Ha en skön natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar