torsdag 1 april 2010

Glad Påsk.

Glad på till alla jag gillar :-) Jag ska jobba hela påskhelgen. Kul! Eller inte... Konstigt att man jobbar typ varje storhelg, man är lägre än hundarna ibland :-) Klart det blir ju pengar av det, men va fan. Vem bryr sig om pengar om man inte får möjlighet att fira lite påsk med sin familj. Grr, arg blir jag! Men men, igår var vi hos min mor och far, tvättade bilen. Blev ren på sina ställen, men vi såg att vi missat på några ställen. Fast det blev ju iallafall inte värre än var det var tidigare. Annars har det inte hänt så mycket i livet, bara varit lugnt och stillsamt. Spelat Soul Calibur i några dagar. Inget spel för mig egentligen då jag blir så förbannad när jag förlorar, men det är ändå roligt. Film har det också blivit i massor, en underbar film är ju My Sisters Keeper. Snyftfilm alltså! Mycket tårar för min del, fast jag är kanske känslig. Funderar på att hyra lite film ikväll då man ändå ska jobba hela helgen och man kan ju inte säga tt det går så mycket bra på Tv, varje vardag tittar man på serier. Varje kväll är liksom fullbokad, Måndag-Top Model Tisdag-Dating In The Dark Onsdag-Fuskbyggarna Torsdag-Sveriges Värsta Bilförare. Och sen kommer Fredagen och alla bra program tar slut! Kanske kommer gå någon rolig film då det är stor helg och allt, fast det är ju näst intill omöjligt. Helg Tv=skiit! Japp, så är det.
Nej, nu ska jag dricka kaffe. Fixa lite Make-up och halvtitta på New Moon.
Tipsa gärna om några bra filmer som kommit ut på hyrfilm.

Kram så läng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar