måndag 5 april 2010

Tro.

Ja, då var man hemkommen efter en dag på jobbet. Skoja man är trött på folk ibland!! Undra om man valt rätt yrke..Man kanske skulle skola om sig?? Hmm, då skulle jag nog bli en Ekonomsik Rådgivare tror jag eftersom jag älskar att prata om ekonomi, särskilt om den är dålig och jag hatar t ex att sitta och glo på Lyxfällan där de missköter sig som fan, bränner pengar de inte har, tar SMS-lån och så, sen ska de få en solresa för hela familjen för de haft det så jobbigt. Det är ju de själva som satt sig i den dåliga sist de befinner sig i!! Eller har jag fel?? Iallafall har den här filmen dom vi tittade på härom kvällen, Paranormal Activity, bränt sig fast i hjärnan på mig och så var det en som kommenterat att "demoner finns, helvetet finns" kommer inte ihåg allt den här personen skrev. Visst det lät väl vettigt, men ibland så tror jag att man saknar den "tro" som många pratar om. Jag och min Älskling pratade om Gud och religion en dag, då sa jag som så "Jag kommer nog bara tro på Gud och be till honom/henne, om något hemskt skulle inträffa. Jag skulle göra det i hoppet om att han/henne verkligen existera". Låter det vettigt? Hmm, tja, i vissa öron gör det nog det. Jag kan nog inte riktigt tro på det här med bibeln, är kanske för att man inte är påläst?? Men kan man tro på demoner som faktiskt också är bibliskt, tror jag, om man inte tror på resten utav det??
Iallafall, nu är det snart Svenska Hollywood Fruar och jag sitta bänkad med en stor kopp kaffe och lite macka. Gott!! Imorgon blir det tidigt morgonpass på jobbet och så ska jag börja dieta tänkte jag. (Ätit för många påskägg)

Måste sticka!

Kram till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar