söndag 4 april 2010

Så himla rädd.

Hmm, vad var det egentligen som hände för så många år sedan. Jag menar, avrför firar man påsk? Jag är konfirmerad (eller vad det heter) men kan ändå inte så hysteriskt mycket om de egentliga "faktumen" att man firar påsk. Lite pinsamt, men jaja. Idag lyckades jag iallafall få ledigt från jobbet så vi åkte till mormor och morfar för att käka påskmat. Sååå gott! Nu behöver man inte äta på en vecka minst. Igår passade vi på att åka till Ann, Magnus och Hannah. Blev McDonalds, det var också så himla gott. Men påskaftons-mat vet jag ju inte om det var :-) Vi åt och tittade sen på Paranormal Activity, jisses vad otäck den var periodvis. Och desto med jag tänker på den, desto otäckare blir den! Jag måste bara se den igen och då ska jag titta på den själv så jag blir sådär riktigt skraj att man nästan får en kick av det :-) Jag tror mer på andar/demoner/spöken mer än vad jag egentligen vill. Visst finns det spöken? Visst måste det finnas någon typ av demon, lika säkert som att Gud skulle finnas, eller? Har ni någonsin tänkt på vad som skulle hända om alla männsikor i hela världen skulle begå självmord precis samma dag och tid, vad skulle hända med jorden då? Finns det flera olika världar på vår jord och vi lever bara i en utav dem? Då man säger man sett spöken eller spökliga grejer har hänt, finns det alltid logiska förklaringar eller kan det vara så att det bara blir som en inblick i en annan värld här på jorden? Krångligt, ja, kanske lite :-)
Vad tror ni händer efter döden. Eftersom ingen kan bevisa det så är det ju fritt fram och tro, eller hur?

Ha en skön kväll!

1 kommentar:

  1. demoner finns, Gud finns. Himlen finns, helvetet finns. Enda vägen till Gud är genom Jesus, genom tron på honom - att leva med honom och ångra sina synder.

    SvaraRadera