onsdag 21 april 2010

Lön imorgon.

Längesen man var här. Känns nästan lite främmande :-) Mitt liv är så händelserikt så man har liksom inte tid. Jag jobbar och så jobbar jag, sen jobbar jag lite till. Gud så himla upptagen!! Men men, iallafall. Imorgon bär det av till GeKås, Ullared. Såå mysigt. Ska åka med min mamma och syster, en riktig familj dag! Det tråkiga är att, lönen kommer imorgon, och den är kankse slut imorgon också :-) Sjukt, man jobbar hela tiden men känner aldrig att lönen räcker till. Varför är det så?? Snart få man iallafall löneökt, så man går upp lite iallafall. Gott, gott!
Lite som hänt sen sist, det jag kommer ihåg vill säga :-)
Jag har ju då som tidigare nämnt jobbat. Sen har jag varit hos min syster och hälsat på i hennes nya lägenhet, såå fin den var. Det är nog det enda som jag gjort utöver legat och slappat efter jobbet. Nej, gud vad tråkig man är!! Men jag tycker det är tillåtet att vara lite trött och deppig efter man jobbat en vecka i sträck. Eller?? Men de kommande dagarna när jag är ledig kommer vara fullspäckade. Imorgon ska vi till Gekås, på lördag ska jag till stan med Ann och shoppa, söndagen kommer man nog åka till mamma och pappa. Sen är det ju måndag igen och man jobbar igen!!
Nej, måste rusa ner till tvättstugan...

Obs! Häng de personerna som eldade upp den stackars kaninen (klipp finns på ex. aftonbladet), måtte de själva någon gång i livet bli så in i helvetes torterade. Okänsliga jävlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar