tisdag 13 april 2010

Solsken.

Idag är det fint väder minsann ocj jag vill åka till staden och shoppa lite. Skulle vara mysigt! Bara jag och min man, tillsammans på Lindex, VM-shop och alla andra affärer jag vill gå i :-) Men vi får väl se vad dagen har att erbjuda. Jag har iallafall suttit nu på morgonen och spanat in lite bloggar så som Kisses, Jackies, Bellas, Paows... Jag tycker att det inte finns någon mer tragisk människa än Kissie alltså. Skulle mer än gärna se henne i Bella&Tyra Show för att man kanske kan få se en annan sida av henne. Hon kanske inte är så jävla rå och konstig i det riktiga livet?? Man får ju inte hoppas det iallafall. Det vore ju tragiskt! Men men, som sagt behöver man ju inte läsa hennes blogg. Men det är nog fler än jag som läser den just för man ogillar det man läser så himla mycket. Att läsa Jackies blogg ger väldigt blandade känslor tycker jag, fast mesta dels tycker ja att det hon skriver är vettigt. Hon är en cool brutta! Paow kommer jag nog inte ihåg så mycket av, jag menar, man glömmer snabbt vad hon har skrivit! Dock kommer jag ihåg när hon var med i Bella&Tyra, hon verkade vara hur go som helst. Bella?? Kan man bli annat än avundsjuk på denna tjej. Hon är grym! Det är lite så här jag uppfattar bruttorna som alla pratar om, men man aldrig skulle träffa!! Jaja, nu ringer min Älsklings klocka för fullt, men han vaknar ju aldrig så jag får nog göra ett försök...

Kram så läng...

1 kommentar:

  1. hej hej satt o lästa kommentarer på kissies inlägg om sin förändring. hitta din, hihi den va kul=) å sann dessvärre.

    SvaraRadera