söndag 11 april 2010

Helg.

Helgen är snart över och man börjar jobba igen, hmm, varför går tiden så fort när man är ledig?? Har väl aldrig riktigt förstått det, vi gör ju liksom inte så himla mycket när vi är lediga på helgen. Vi tar det mest lugnt och då borde ju tiden gå långsamt. Eller?? Jaja, iallfall. Igår var vi hemma hela dagen och framåt kom kvällningen så kom Ann förbi och drack kaffe och pratade skit. Det är nog det vi gör bäst :-) Efter en stund kom min syster också upp och ville prata skit. Var iallafall trevligt tyckte jag. Fredagen var vi hos mamma och pappa och käkade middag och bytte till sommardäck, ännu ett sommartecken minsann!! Nu är den snart här!! Jippii... Men för man ska kunna njuta riktigt av sommarn så behöver man lätta några kilo, hade tänkt köra lite GI ett par veckor, men va fan...Man ska palla att hela tiden tänka på vad man stoppar i munnen, det är såå jobbigt! Men vill man vara fin får man lida pin, det är väl så man säger?? Vi får se hur det går, vill gå ner ca 7 kg till. Då hade jag nog varit nöjd. Eller nöjd blir man nog aldrig. Folks missnöje är det som plastikkirurgerna lever på!! Eller hur?? Jag skulle nog iallafall aldrig lägga mig under kniven. Jag må ha lite mindre modellen av tuttar, jag är absolut inte pinnsmal, mina läppar kanske inte plutar som Kissies. Men jag skulle nog inte bli mer nöjd eller må bättre av att lägga in ett par kilo bröst eller göra läppar stora som två skinkhalvor! En operation blir ju alltid fler, det finns ju fler exempel på det. Nej, det skulle nog ske någonting drastiskt för att jag skulle operera mig. Jag klandrar inte folk som opererar sig, jag vet inte hur de känner. Men jag kan inte fatta varför man ska göra allt onaturligt stort bröst, läppar osv. Om man nu har extremt små boobies och väljer operation så kan man väl göra dem något normalstora så inte folk blir rädda!! Men men, det är ju bara så jag tänker. Antar man är ganska ensam om det... Det är ju väldigt vanligt med operationer idag.
Jaja, nu ska jag förbereda mig för att åka till Ann, Magnus och Hannah. Ja, förhoppningsvis blir det så iallafall. Ska väl äta något riktigt gått nu när man ska börja på GI imorgon :-)

Kram så läng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar