torsdag 8 april 2010

Sommar.

Ja, nu kan man nog snart börja känna lukten av sommar. Igår satt vi och grillade kött och champinjoner som vi musade i oss med potatissallad. Gud vad gott det var! Årets första grillning. Var soligt och så men jösses va det blev kallt framåt kvällningen. Brrr. En mygga kom förbi lite ättrigt och ville sticka oss, men han flög vidare. Hatar mygg, fast visst när det bara är en så ska man väl inte klaga. Men nu är det snart sommar iallafall. Det känns så hilma gott! Behöver bara banta ner mig lite till så kanske man slipper ligga i vassen då man är på stranden. Gick ner 13 Kg med GI-viktkoll. Men man tröttnar ju på dieter då man har hållt på ett tag, tänkte jag skulle köra pulver några dagar ev. veckor om man pallar! Men jag vet inte vilket märke eller vilken sort man ska ge sig på!! Jag menar de kostar ju endel så man vill ju kanske inte köpa en förpackning och så vrååål hatar man dem, nej. Man skulle kanske flörta till sig ett smakprov :-)
Ikväll blir det jobb för hela slanten, börjar klockan två så jag har haft sovmorgon. Gott! Ska snart käka lite frukost, en fralla ska bli gott!

Är det någon som provat på lite olika dieter?? Vilka smaker är goda och vilka bör man välja bort?? Är det något speciellt märke man ska ta??

Krama

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar